Wednesday, February 4, 2009

Acara Beramas Mesra...

VavaVAvaavaaaaaa....tajuk kemain ye tak...?
Biase la..kena propa cikit..tu belum bab tunjuk bil..pergghh...semangat neh nk letak gmbor..!
Seperti biase kalo geng den balik Klang,sure acara lepaking akan terjadi..dengan jayanya!
tambah lak org luor kawasan pun mari sama..jauh tuuuu....Taman Melewar ke Klang..jauhh..jauhhh...ditambah lak dgn telepon yang tak henti bedering,menciut2 mntak diangkat dan dibalas sms...tak gitu mummyku..?muahahhaaaa..harus kena jegil kalo aku kat sebelah dia..
ayat dia..'Haya...tak baik tawww...'
apepun,i lap oulssss...


belantak2 mnum air...4 orang,9 cawan..smpai 2 kali aku kena permisi..dah la malam tadi sejuk giloz..angin kuat...macam kat negeri omputihh...huiyyoo...

Bak kata Sis Milia,btau rega dia je dah la..xyah la nk tunjuk bil bagai..makan pun ala kador jer..sebab da makan kat umah...buat selit2 celah gigi..maklum la..banyak beborak,mesti rahang pun lenguh kan...?

Makan chicken wing yg cedap cangat,fries n mayo,kerang bakor,n air pelbagai rase 9 cawan,sumer RM28.90..ok la kan?lagipun kami ni sume sedang menjalankan misi berjimat cermat..pandu cermat jiwa selamat..
hikhikhikkk....

Tempat lepak yg open air,kami sangat suka!!kalo tintut tak tahu sapa punyer angkara..bole?

Jangan cakap la korang tak penah kintut kt tempat open air...hahahaaaaa....



2 comments:

  1. wahahaah....best kan...klasik tuh gambar ekekeke...errr...acara kita murah2 je kan...hak hak

    ReplyDelete
  2. ada bau ke smlm?. rasa masa pussssssssssss angin spray skali white linen!!..

    ReplyDelete

Google