Tuesday, February 24, 2009

Agenda sampingan ari sabtu..



lapo la pulak on the way balik tu,singgah kat Sungai Besar..ade food court kat ctu..hajat ati nk bedal ABC..tingin banget..lagipun kt ctu ade nasi ayam besh..sedap benor kata Along..
tp kedai ni bukan yang sepatutnye kitorang pegi..disebabkan kedai tu ABC da sold out,so tepaksa la g menapak kedai ujung..bebondong2 la aku,Along n Uda.. lenggang kangkong mcm itik pulang petang..( Uda la..bukan aku..)
tak tau la sebab panas ke ape ke..,tapi muka yg menjaga kedai ni,humak aihh...kemain masam..
ade ke diorang mop lantai time org nak makan..kena lak kat kaki aku..

'dik,rilek ar...'
( dalam ati..sebelum rilek aku ilang,beh baik ko blah..pantang tul org tua2 time kita nk mkn,time tu la nk nyapu ke ngemop ke..)


Uda nyer mihun ..sedappp!!!selang dua ari lepas tu dia msj,'aku tingat ler mihun sup tu ari...aduhai...'
sib bek dia tak ngidam..kalo tak,naya nk p cari mencari mlm2 ari..


mi hailam Along....masin..nak kawin gamaknye anak dara yang masak tu..
orang tua2 kate la..bukan aku...



along dgn ABC nyer..
'Long..buat2 pandang tempat len..mcm model ckit..'

'hotak ko!!'
dalam dihotak2nye aku,pandang gak kat tempat len...ek elehh...



Sape dah jejeh..?sila lap2 ailio ek..
ni jeruk Sg.Besor yg pemes tu..aku mmg hardcore jeruk betik Sg.Besor..jangan tak tau..
tapi la ni,tak brape sedap..nape ek..?
tapai pun ado..aku tak suko tapai...byk kali dah aku cube sumbat dlm mulut ni ha..tak dapat gak feelnye..ntah nape pun aku tatau..
ade member aku tu,ngidam nk mkn tapai..elok lak tu..dia belasah..agaknye kandungan dia kuat kot..gitu...











2 comments:

  1. salam...kak yaya ni org sg beso ker???

    ReplyDelete
  2. DAELA : dak ehh....akak g jenjalan...on the way balik tu nyinggah ler...

    ReplyDelete

Google