Wednesday, February 18, 2009

pokok ong...


Tui ke?Orang kate pokok ni ade ong?tatau ler plak..Orang Cine pecaye la mende2 cmni..
Bagi aku,rezki tu datangnya dari yang Esa..
Pokok ni tanamnye kat guma Alang..Malam td g umah dia..tu yang dok snap gmbor pokok..
Tangan dia kalo tanam pokok memang menjadi..Tangan aku?HUHUuuu...
pokok togeh boleh la..tangan aku expert bab2 len kot...hahahaaa...otak jangan kunen ek...
Alamakk...lufer lak nak snap gmbor Hafi the Go-kart Rider...ade dia malam tadi... leka beborak..
time amek gmbor pokok ni,dia dah masuk bilik..nak tido katenye...

8 comments:

  1. kat umah mummy pon ada pokok ni..dlm umah satu..kat luar ada a few...ayah letak dlm pasu2 kecik...dia nya kehijauan tu cantik..berkilat2..

    ong ker??kepercayaan org cina je..hehehe

    ReplyDelete
  2. kak
    saya memang hampeh xhidup pokok kalo sy yg tanam
    org ckp tangan panehh hahaha

    ReplyDelete
  3. Mummy : mmg..daunnye berkilat kalo kena dgn cuacanye..

    vagg : janji tgn geti masok..x gitu..? ;p

    ReplyDelete
  4. kak yaya nyer tangan expert tang manee tuh??
    muahhahaahhaaa

    ReplyDelete
  5. woi...aku pun ade gak...satu letak dalam umah...tapi cam gituler....kalau tak nama kita 'sya' kita tak berapa 'ong' lah kan....:)

    ReplyDelete
  6. Diana-k : pelbagai...hahahaaaa...!!jgn sampai ku berkata2...

    Nana : tambah ckt lagik...beniaga je bole kaya..take note hokei...

    ReplyDelete
  7. aku mulakan dengan meniaga karipap leh tak??!! Mcm siol jer kannn....:P

    ReplyDelete
  8. karipiap..?
    waahhhh..aku suka..tp inti kentang tau...aku x suke yg keledekk...

    ReplyDelete

Google