Friday, February 13, 2009

ADEHHH...

Da seminggu tak update blog ni..bukan ape..,masalah jiwa komputer ni..!!
kacau sungguh ler..ati aku pn jadik panas...puas aku tepon technician kitorang..arini baru
ler dia datang..tu pun sore dari lelembut,da jadi mcm makhluk 2 alam lak bunyiknye...
dari aku betukor jadi hulk,lebih baik aku dok dendiam...
aku takmo ler nnti orang tau aku bole tukor2 kaler...ishhkk..
biler tenet da ok,mood lak tak sampai2..mgkin mood da tebayang2 coti ecok ari ...hihihiyyaaaahh!!!

aku sedang mengira hari menuju 10th anniversary maaa...mood mmg tebabas gilos tah kemane...
not hoping for anything..but....one thing je la...ishk....

diana-k : takziah la ye atas ketidakmunculan Rihanna...dgr citer bju tutup2 yang dia tempah tu tak sia lagi...huhuhuuu...sian ko dik...ade la tu ...tunggu jer... ( tulisan kaler pepel ni akak tribute kt ko dik...moga terubat luka..; p )

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger