Wednesday, April 8, 2009

BZ yang panjang..

Hmm...da 2 minggu bz...lama...
Tapi x ler selama 'free' yg sebelum2 ni..
Kira ni permulaan era kepesatan shipment baja,
delivery baja..
bab delivery jgn cakap..
aku kena putuskan urat tensi aku ni utk berdepan
dengan drebar2 lori..yer...senyumm...senyummm...
kawal emosi..
Ari senin delivery 900 metrik tan lebih..abes keje kul 11 mlm...
pergghhh...aku tak ler tunggu..aku balik dah..keje aku release kan
delivery tu aje..hahahaaaa....aku nengok da tak bedarah muka
bebudak yg kena keje..
ari selasa lak kurang ckit delivery nyer..tp ttp balik kul 11 gak..
weeeiii kengkawan...ot maaaa....kate mau pakai 'PERDANA'..
kete nasional pn ok wat....kete gak..nk tampung body jer..

Selamat bekerja bagi yang bz bekerja ...
saje jer nak hapdet blog...
takut ingatan makin pudar..maklum ler...
da nak ampir2 umur 34..kena plak telebih mkn semut..
cepat pelupa..

1 comment:

Google
 
Powered By Blogger