Tuesday, April 21, 2009

Taman Mini Malaysia

Dalam perjalanan balik,kami menyinggah ler kt TMM ni hah..
Rasenye da bejaman aku tak jejak tmpt ni...
Last pegi zaman blm baligh lagi kot..; p
Sekali humak aihhhh rega tiket....bole tahan gak la tak murah..
Alang2 da smpai,takkan la nk balik plak..masuk gak la..
Ape yg aku peratikan,x ramai la org yg dtg..
Kalo dikumpul2,satu bas pn x penuh..
Tapi elok gak la..tak ler menyesakkan pemandangan..hehehee...
kesana kesinun ler kami be4..da mcm makhluk asing..
tgk gak pementasan kebudayaan...gamaknye kalo 2,4 org pon yg dtg tgk,
diorang kena gak perform..senyum kena menten mcm perform
dpn ribuan penonton gitu..bagus ar korang dik..walaupun naik bekelarah
baju yg korang pakai tu..ait cit!










Diorang ni pakat blik naik beca...
kalo Dak Lisa ni yg bwk,aku tak rase bukit depan tu bole lepas...
hahahahaaaa...cam poyo jer muka ko Dek...

2 comments:

  1. lama x pergi sana...

    bawak kamera pun kena bayar jugak ke?

    ReplyDelete
  2. yuzz : a ahh la yuzz..kena bayau..tp rasenye kalo x bayau pn,diorang tau ke?

    ReplyDelete

Google