Wednesday, April 1, 2009

PeFeNatFat...

Aku sangat penatttt....since last week aku keje telebih2..
dgn shipmentnye..dgn kawal emosi nengok pangai 'wak'
sorang tu...aduhaiii...bole cpt dpt sintom jiwa tak karuan nih..!!
Ya ampunnnn...permudahkanlah kerja2 aku nih...
Ni plak tgh prepare lagi satu shpment..lagiii...
Dan jugak tgh prepare Collection Advice utk transporter..
Sangat menduga hokei..
Tingat aku time arwah Boss ade..dia la yg prepare sume..
aku tinggal key-in dlm komputer jer..
sangat dedikasi la dia tu..tp apekan daya..
La ni terpaksa la buat semua sendrik..tu yg letih berganda2..
Well....have to maaa..otherwise sapo nak tolon lagik..takdo..takdo..
Kalo aku tak buat,makanye,bior ler baja tu keras dalam gudang..
Bukan ler aku ni harapan,tp mmg tu la kekdahnye..
kalo aku tak buat,takkan drebar forklift lak nk buat..
hah...gitu la..


Arini beday Choki ler...

Da setahun dah umur ko ,tang..

iihhhh...ihhhh...

maknenye dah 9 bln la aku bela dia..

walopun menatang,mentenen tetap tinggi..huh!

tp aku redho..aku ikhlas...pahala gak tu...

Jangan memain..,kucen adalah antara makhluk yg

berzikir utk kita..jadi,berbuat baiklah kepada mereka..

jangan sesekali disepak ( dgn kaki )...

kate Milia,tu antara penyebab org pompuan ni masuk neraka..

nauzubillah...ingat tu..


3 comments:

  1. cantek gak si choki nie yea.....???

    ReplyDelete
  2. nanacd : cantek?encem arr...jantan nih..

    ReplyDelete
  3. oooooo..yea ker...kalau jantan nie mesti jenis metroseksual....!!! ekekekek

    ReplyDelete

Google