Wednesday, April 15, 2009

mcm bang***!!!

bbrape bulan lepas aku penah letak N3 maid dera anak asuhan..

arini ade lagik emel yang menerjah masuk dgn kes yg sama...

ape lagik perkataan yg aku nk sebut..sgt vavi kan?

aarrghhhhhh...aku tensen la tgk video cmni...

dm kepala hotak tebayang2 flying kick maid nih...

sangat celakalah orang cmni...

terusik tak perasaan korang..?

korang ade anak?

ade?tentu paham cmner perasaannya...

sedangkan aku bole paham,takkan yg ade anak xleh paham..

aarrgghhhh.....ati aku merintih sayu la..sedih sgt...

ape dosa budak tu...

9 comments:

  1. x sanggup tengokk huwaaaaaaaaa T_T

    kak amik entry yea
    =D

    ReplyDelete
  2. nenekrock : amek ler dik...kongsi dgn kengkawan

    ReplyDelete
  3. rasa macam nak pegi sepak jer orang gaji endon tue...eeeeiii geramnyer aku....!!

    ko nie pun satu...citer aaa pasal bende lain...citer pasal pokok ker...buku ker...ikan ker.....dah tak pasal-pasal aku berdosa kecik ari nie..cilako punyo maid....kalau dengan aku mampus dia aku kerjekan...

    ReplyDelete
  4. jahatnye!!!!
    geram2!!
    meh aku sepak die blk. budus betolla!!

    ReplyDelete
  5. nana : aku kan pompuan prihatin...sgt sensitip benda2 cmni..kena tunjuk Na..bior org waspada..

    ReplyDelete
  6. haya... menyirap darahku.. mmg babi tonyok la itu maid. aku x mampu nak guna perkataan yg mulia dah. soriii..

    ReplyDelete
  7. jahat kan kak? geramnya.. dapat depan ayu, tau la aku kejekn!

    ReplyDelete
  8. sian nyerrrr..
    geram je wawa tgk..
    rase nak hentak2 je maid tuh biar mamp0s.
    nape la snggup wat camtuh.. aiii.

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger