Thursday, April 2, 2009

newborn..


Macam seksa je nengok B-bib ni ha..
Tapi kalo tgk live,waahhh...siap kangkang lagik..bongkang..
Orang kate,jgn amek gmbor kan?nnt icepat mati..ye ke?
org kate,jgn pegang sgt bby tu,kang cepat mati..tui ke?
aku nak gak pecaya..tapiii..kalo aku tak amek gambor,tetibe lak
umur dia tak panjang,lagi frust kan..
pedolik la ...ikut sukatik aku ler..
tu pun da kira nasib baik aku tak picit2...
sangat tetomel..


1 year..and 1 week..different giler...tapi belang dia ngikut Choki...
ada ka dia mcm tepranjat2 bile anak dia sondol2...
lebih ar kan..nak manja2 pn tableh...the kitten nye bulu
belang2 melebihi Choki..3 kaler..sangat santek...
kat kepala kaler itam,cekelet,n lite cekelat..
kat badan dark cekelet n grey black..



tetibe lak gmbor kete kan..giler nyer bedesup kete ni pegi..
aku nengok je la aap yg di tinggalkan..huhuhuuuu...
poyo ar kan...lampu merah tukor ijo bole ler ko tunjuk ek..
cube kena dlm jem..kito samo yoo....
dok la kau tesenggut2 dlm keto...
tp santek arrrrr....alaaaaaa......belikan arrrr.....

1 comment:

  1. alamak, ini kete febret aku nie....tengok cam best jer kan...tak tahulak rasanya camner....

    takpa Roy, diakhirat kelak kita dapat lagi best lagi dari mini cooper nieh...:) ekekekekeke

    ReplyDelete

Google