Wednesday, April 8, 2009

Little cutie..

Ape yg buat aku kuor dgn N3 ni arini..?
Cite sedih...sangat sedih...
Pagi td kt hiway,aku nmpk ank kucen terbaring kaku kt
tgh jalan...Sejak bela kucen,aku sgt peka pada benda2 asing
kt tgh jalan..walau kain buruk,kalo perlu aku elak,aku elak..
sian ar anak kucen tu...still sempurna badan dia..blm pecah..
really touching la..
sebab aku xmo terlanggor ank kucen cmner aku penah langgor
dulu..aku hampir pasti,tu mmg anak kucen..
ni yang membuat aku tetiba windu lak pd kitten2 legam ni..
walopun legam,tetap cute..pedolik ape org nk kate..





Sedangkan anak kucen pn org sayang,aku tak tau cmner la ati org yg buang anak...
Haruskah disamakan dgn binatang..aku tak setuju mereka disamakan..
kerana takde perkataan utk org2 mcm ni...
Binatang yg kurang akal pn tau sayang anak laa...




2 comments:

  1. sabau ler kak yaya....inilah dunio...kalau tak, tadelah dipanggil dunio...!!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kongsi komen. Aku bagi link percuma sebab be my 1st komentar. Emmm sedap betul tengok durian tu..heee.

    ReplyDelete

Google