Friday, January 2, 2009

cycling

Ade la satu ketika tu,aku gila berbasikal..
abeh utan,denai,jalan sumer aku redah..
kiranya bole la kalo takat nk redah RRI @ FRIM..
( kekadang tu pancit gak..)
tp mengkala badan da naik,malas pn mari..
la ni basikal aku kt umah,buat perhiasan...
dari suami,abg ipor,anak sedara,sume gila men beskal..
korang penah tgk org willy?tayar depan terangkat?
aku lg terer,tayar belakang terangkat,tanah je aku x cium...hahahaaa....
ampeh!!diorang pakat gelak tonggeng2 kt aku...

nampak poyo je kan?blm nk start lg ni..mase ni nk shooting utk ape program ntah..
utk RTM..sampai la ni x kuor2...caittt...!!org kurus da gemuk,yg blum branak da branak..
yg sekolah,da abes skola...ntah hape2 ntah...RTM...ohh..RTM.....


kayuh2 cari pacat!




ni kat FRIM kalo x silap...best woo...kalo korang nk jenjalan joging2 dgn family pn bole...ramai yg dtg,kebanyakkannya cino n family...yg dgn baju tido pn ado..

berbeskal ni yg bagusnya,time d kuor2 peluh tu kan,rase ringan je badan...
kena lak lepas tu pekena cendoi...fulaweeeiiii......siok gilozzz....
motif berbeskal : lepas tu bole mkn cendoi..tu je..; )






7 comments:

  1. kak yaya...aktif jugak yer..tapi asal tak cam atlit nieee???
    laarrikkkk!!!

    ReplyDelete
  2. penah kna geget ke,diana?
    jgn pndg i sblh mata...; p

    ReplyDelete
  3. adeh...aktif bangat akak aku nih deh...

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhhhhh...dah ada blog...tak shakap ai pon..majuk ler...

    ReplyDelete
  5. adehhh,... tak larat den nak cycling nih..hehehe

    ReplyDelete
  6. lasak jgk sis yaya ni ek..bgs2..me pun teringin nk buat aktiviti2 mcm ni...tp tak tau la...

    ReplyDelete
  7. tu duluuuuuuu....dulu2 sesangat....
    dah 2 thn x men beskal..last p bukit kiara juin team otai2..trus rase kerdil gitu,da ade yg bercucu,tp steady giler arr....naik bukit tu selamba wrock jer...mcm mkn kuaci....

    ReplyDelete

Google