Tuesday, January 13, 2009

Klang yang jem...

Ari Sabtu aku pakat jalan2 dgn suamiku...tapi yg paling utama,
p bayor bil...aku benornya maleh nk kuorari sabtu.klang mmg ler jem..
tak kira la pagi ke malam ke..lagi2 lak la tengahari..
tapi ape yg nak rush2 sgt kan...?so layannnn la jem...borak2 dlm kete..
korang penah smpai klang?baru2 ni?ke dah lama?

HARAP MAKLUM.AKU YANG DOK KLANG NI PUN DA TELANGAK2...
BANYAK JALAN DA JADI ONE WAY,HOKEI....

pening kepala akak dek non..dek nak mencari jalan ke town,abes sume
belakang kedai apek,kedai kete aku lalu...




pic 1 - dah jadi 1 way la pulok...( org familiar dgn Klang Town paham ler ape aku taip..)
pic 2 - jemm...jemm...bkn sungai tu...jambatan sana nun..( mcm bersih je sungai Klang tu kan..?)
pic 3 - hahhhh...ni la Town Klang...ujung nun,masjid baru...btul2 kt tebing Sungai Klang...santek..
pic 4 - jem lagik kan?ni dr hala port klang ke shah alam/kl
pic 5 - Klang town..tempat ni ler yg nk dipindahkan kt Klang Sentral tu...yg dok kecoh2 kt tv tu...
Tempat ni penuh memori time sekola2 dulu...walau rupa da x sama,tp kenanan itu...,
sob..sob...sob...

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger