Tuesday, January 20, 2009

Part time ....

aku suke menjait..mengaler2 mmg aku minat..soh melukis,mintak mahap..
jait2 manik la especially...aku buat utk kengkawan,sedara mara..
kira amek tempahan la..waktu bz,time2 nk raya,cuti sekola pn kengkadang ade gak..
kakak aku ni menjait bju,time nk raya selalu dia sub aku bju utk jait leher n sembat tangan
dan bawah baju...dapat ler sesikit utk raya..heheheheee...
bab jait manik ni yg tak best,kalo ko tekun sangat nnti mata jd berair,cepat letih n
pemandangan mata jadik kelabu cikit...
aku lak kalo da start menjait manik,selalu pana ( leka )...








santek tak..?blajor sendri hokei..nak blajo?
tarak hal...mula2 blajo jait kat bucu bantal...hahahahaaaa...

6 comments:

  1. haya....jahit kat bucu bantal dulu kalo...wa terus zzzzz kat ittew bantal la jawabnya ekekekekek

    ReplyDelete
  2. dlu ade gak blajo jahit manik ni.
    cehh! Trus buat kt baju tuh.
    Ashik tak jadik je.
    buat pastu bukak.
    buat bukak buat bukak.
    last2..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    fedap wawa!!

    hehehehheeh!!

    ReplyDelete
  3. wooo...baru kutahu.... so bleh lah tempah erk... -mayang

    ReplyDelete
  4. ooo...baru ku tahu...bleh tempah lah nih erk...

    ReplyDelete
  5. adenium...

    kak myra jwb kan on behalf..leh tempah..sila lah...mmg berbaloi...

    ReplyDelete
  6. wah wah wah... nak tempah leh kak? kalau nak buat kat tangan jer berapa akak amik?

    ReplyDelete

Google