Wednesday, January 21, 2009

Dia buat dahhh....!!!!!


Rasenye sejak sekola bukak,selama tu gak la jalan menghala opis aku ni tak jem..adelah dekat 3 mggu ye tak..?hari ni haru tulll..time jem tu aku kt atas jembatan daa..sekali kontena lalu jalan sebelah,gegarrr siouttt...aku buat dek je laa..kalo da nk runtuh,ape aku nk kate,adehhh caboiiii la jari..ade la dekat 1 setengah jam baru aku smpai opis...sempat baca paper lagi dlm kete..kaki jangan cakapla..kete manual..elok la utk keting kaki...( idak gak ramping keting aku..)




Da sampai opis,aku kna kuor balik...adehhh...meredah balik jem tu...sib baik la puncanya tak jauh dari opis...
hah..ni hah puncanya...!! cesss!!! aku tgk budak2 cino yg repair trailer ni bole bantai gelak ketawa lg kat ctu...cam hanat jer la...kot tak leh repair,korang tarik la balik workshop..dah la drebar2 kete,lori,motor bagai suka benor pelankan kenderaan time nk past kawasan 'tragedi'..
bole lak ko dok repair benda alah tu berjam2 kt ctu..aku smpai atas jembatan tu je dah kul 8.15..makanya mau trailer tu rosak dlm kul 7.00-7.30 gitu...
nak aku jerit,x tekeluor lak sore..tp tu lah..BANGANG tul la kan...hah...hamek ko...
bape ramai org lewat g keje,meeting ke ape ke..camtu la pangai diorang ni kat port ni...hangen je satu badan..





2 comments:

  1. ayu pun paling hangin kalau punca nya benda yg boleh d selesaikan...hish!

    ReplyDelete
  2. hadoiii... saya emmang tak sanggup nak redah jem..seriesssss.... sebab tuh sanggup lagi dok ujung dunia... jauh sket takper... drive smootly... lalalalala...

    ReplyDelete

Google