Saturday, January 24, 2009

Misi terbantut!


Tak tau la aku cner c Choki ni bole tesekat kt gril ni.. Aku suspek dia nk tangkap ulat terbang2..nasib baik aku pangei2 dia,dia mengeow.. Dah tu,tegantung cmtu.memang sah2 dia xleh lepas. Tegelak gler hubby aku tengok.kena la dia bukak cermin dari dalam.. Nasib xde bebudak kat luor..kalo tak,mau dia jadi agresif.. Lepas misi menyelamat tamat,dia masuk umh dan terus tido.. Trauma gamaknye..trauma konon!

2 comments:

  1. hahahahah...mcm2 la si coki ni....

    ReplyDelete
  2. so lah comel!!!!!!!! tersangkut pun maintain vogue oooo

    ReplyDelete

Google