Friday, January 9, 2009

Tak baik taww....

Aku bengkek ar...mlm td kitty aku c choki kuor ikut grill kt dapur..
aku mmg x prasan langsung..
tibe2 aku dgr ade sore bebudak tejerit2 keghairahan kt luor umah..
ah sudah..!sah2 tgh menyakat Choki..
dandan tu aku kuor n nmpak ekor dia tejuntai nk masuk umah...
Ek elehhh...diorang perambat Choki dgn sipar jepun yang getah tu..!!
ati aku mmg la tersangat panas time..hawau tul..!



WEH!! aku sendri x penah pukul dia cmtu..korang ingat dia taktau sakit ker?
otak mane letak hah?!Meh aku bantai korang dgn sipar tu..nak?



nak kata budak,da diantor kt sekolah sure tau la baik buruk..da besor
pn aku tgk budak tu..bangsa x yah la aku ckp..kang sensitip lak kan...
aku x kira la ape bangsa ko,agama ko,tp yg aku tau,x kira ape pn jenis ko,
xde ugama pn yg ajor umat dia nyeksa binatang...
Bagi aku,x kira ape benda yg ade dlm tangan/umah aku,tu amanah
dan tanggungjawab aku.aku mkn ke x,keutamaan ttp pada mereka.
dah nama pun binatang,akal bkn sama cm kita,aku letak dlm umah,bkn
kt luor.so,aku ler yg wajib bagi makan.
Aku sedih taw kalo tgk minatang kena dera ni...
penah satu ari aku n mciknea g bootsale kt sahalam,kucing punye la comei,
da la letak dlm sangkor,pastu bole dia letak tengah panas kedenting..
aku da x tahan nk tgk.kalo ade duit sah2 aku bli kucen tu,bkn murah wehh...
kitorang ni pakat meleleh sama2..cait..sib bek x de org nmpak taww...


tegamak ke nk pukui kucen cmni?
walaupun cmni...eh...biler lak ko jd berok...?

Moral of the story,jangan ar aniaya binatang,susa hidup ko nnti...bala tau...

2 comments:

  1. uwaaaaaaaaaaaa...cedih wa dgr...mmg bangsa tarak akai la tu... lu baling taik coki tu kat dpn umah diaorg lak...bls dendam bg pihak coki!!!!

    ReplyDelete
  2. erkkk.. hhahahahahahah.... apa kes nih...

    ReplyDelete

Google