Thursday, May 14, 2009

Adegan nk muntah kalo tertengok...










Ishhkk...nak tekuor bijik amte aku nengok budak ni..
aku tau la ko tu ade pakwe,yg jantannye ade makwe..
tapi alahaaaaaaaaaaaaaaiiii...sangat ler memualkan..
kot ye pun ko nak becinta,g blah jejauh la..
jgn le dpn tmpt org tgh makan.ni tak,btul2 dpn aku.
Aku lak btul2 dok betentang dgn drama ni..
dah la betepok betampor jgn ckp,rasenye bdk sekolah lagik.
sbb nmpk muda tul bdk pompuan tu.
Tu aku x kesah sgt la,tp yg aku KESAH sgt,ade benda jatuh.
Dak pompuan ni dgn selamba dok tonggeng kooooooooo....
auuuukkkkkkkkkkkk tul rupenye..!sekali pakai g-string koo..!!
aluhaiiiii....ngeri ngilu nk tekincit aku nengok...
ade la dlm 15 saat..lame tuuuuu...
suor ketat yg dia pakai tu plak nipis...
mari bayangkann....uisshhh....rase nak parkinson kt ctu gak...
hahahaaaa...
tebantut aku nk sedut air limau es aku..
Aku ckp dgn Amir,kalo anak2 sedara aku yg cmni,mmg makan tangan la..
sangat tak tahan bijik mata aku tgk..
Segan sioulllllll...aku segan mcm aku lak yg dlm adegan tu..; P
bile nk blah tu,pakwe dia siap ckp,
'bye yang..thanks for coming...'
sapo yg gatal?mesti la deduo...ye tak..?
kalo x melayan,x jadik la...


kesah 2:

Ade satu kes kt taman perumahan **tuttt***,makpak adekbadek sume tekejut kingkong bile anak dara dia ngadu sakit perut rupe2nya sakit nk branak..umur dlm 15 thn..bawakla anak ni g spital..kena tahan la jawabnye..

Al-kisah kerana terlalu marah kerana adeknye bunting cmtu,adekbadeknye pakat p carik jantan yg membuntingkannye..Motip,nak mintak gantirugi..( gantirugi?mcm barang la pulok kan..?)Diorang g hogah umah budak jantan tu,ugut nk bwk balai..tp sudahnye ..... BERES gitu je..ngape?sbb budak tu nyer family bayau 2K...sudahnye kes tu diam cmtu je...

2K je nilai maruah budak pompuan,makbapak,adekbadek dan seluruh kuarga tu?aiyooo....sangat sedih la perkara2 cmni menimpa dlm masyarakat kita yg bole dikatakan celik minda..

Oleh itu,pinta dan pohonku...,jagalah anak2 dan ahli kuarga kita dari terjebak dgn perkara2 sebegini..kerna terlajaknye perahu yg mengikut arus,takmungkin menongkah arus itu...akan hanyutlah ia...

nauzubillah...

4 comments:

  1. bye kak yaya..
    thanks for coming, kak yaya sayang
    wakakakaa

    huh sgt le hampeh kan budak2 skang
    kalo tego pun bukan dia fedulik pun

    ReplyDelete
  2. ler...bukan ke minah tue agak2 tembun...I wonder, apa saiz minah nie punya g-string....haruslah tenggelam stringnye yaya oooiiii....

    nok, aku nak nanya....scene yang pertama tu derang tengah kissing ker...??

    isu kedua lak....laaa...rm2k tu untuk apa...untuk bayar malu ker atau bayar untuk tutup mulut....murah betul maruah keluarga derang yea....harusnya tak ada harga untuk maruah yea tak????

    ReplyDelete
  3. ler...bukan ke minah tue agak2 tembun...I wonder, apa saiz minah nie punya g-string....haruslah tenggelam stringnye yaya oooiiii....

    nok, aku nak nanya....scene yang pertama tu derang tengah kissing ker...??

    isu kedua lak....laaa...rm2k tu untuk apa...untuk bayar malu ker atau bayar untuk tutup mulut....murah betul maruah keluarga derang yea....harusnya tak ada harga untuk maruah yea tak????

    ReplyDelete
  4. mantap!!!..pejal!!!..grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

    RM2K jer?. huk aloh!!!.. apa la... murah bebnor... mintak la RM2J ke...

    ReplyDelete

Google