Monday, May 25, 2009

Bakul hantaran....

Ari jemahat lepas rase malas nk mengapdet blog meluap2...
rase busan je...rase letih jer..xde mood..mengapakah..?

ecececceeee...tu sebahagian dialog org xde modal yg benornye...; p

So,arini aku pn menggigihkan diri mengapdet la kan...

tu pun sbb semalam kn kemarin coti ..ado benda lak nk buek..

maka ade la N3 gitu...walaupun.....


Ari jemahat stended la lan behorahorei..sbb break kan lame..
kitorang g amek brg kt kedai bunga..alaaa...barang2 kawin adek cikCiti..
Sbb esknye dia nk balik kg..sekali harung la bwk brg2 ni..
ni je gmbor brg yg sempat aku amek..yg lenlain dlm kotak..
koser aku nk gegodek..tegar beno lak kang org kate..
sampai reta org pn nk godekk..ishh...i malu tawww...
Lepas da bepanas2 tu,bepenat2an,kena la makan...kan..kan..?
lame dah ngidam nk mkn kt Fruity..
makanyer...,pengembaraan upin dan ipin pn bermula lah...; p



Lasagne CikCiti...dap...dap..dap...
mlm panas2 lagi sedap..tp x abeh..muak...

spagethinye pn sodap..tp sodap laie spag gue..!!
mau cubak?silak..silak..






part of dessert yg ado...nk ku snap bebanyak kang sekalik kena la 'snap'
dgn tokei kedei,mau aku balik muka kat lantai je kang..
ari jemahat ari sopan aku ye sumer...;p

muka selenger nunggu makanan..air lemon tea,dap..dap...dap...
**terase2 lak masamnye kt lidah..**

sekian...

1 comment:

Google
 
Powered By Blogger