Thursday, May 14, 2009

Kata Hatiku...

Hatiku diluka lagi...sangat menduga hati kecilku ni...

Tak perlu menipu untuk melepaskan diri kerana lambat laun org
akan tahu jgk..

Selagi bernama manusia yg punya perasaan,jgn kata hati kita
ini tak terusik dgn benda2 yg melibatkan hati,perasaan..
I forgive u..
( u know who u are..)

Tapi tiada lagi kepercayaan untukmu..

kerana hati ini telah lama diusik dan dirobek..

Aku tahu kata hatiku jarang salah,tp tetap aku menafikan..

Tapi tetap terbukti juga kebenaran..

Mengetahui dengan cara itu,sngat menyakitkan..

Sekian lama aku memendam,sekian lama aku menjadi pemaaf..

cukuplah sekadarnya..tiada lagi 'percaya' selepas ini..

pergilah,terbanglah setinggi mane bersama 'tipu' mu itu,

kerana aku percaya,selagi kau bersikap begitu,kau takkan kemana2..

kerana restu azimat itu,masih kau perlukan...

-haya-

( tulisan ini hanya nukilan perasaan,
kena mengena dengan yang masih hidup,tp bukan yang dah mati..)

mengganggu btul la feel cmni pepagi nih..!!!

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

4 comments:

  1. woi...apa cer nie....semalam, kemarin dok mempromote orang...

    cakap ngan aku sapa sudah bikin kawan aku sorang nie susah ati....!! tahulah dia aku kerjakan....

    apa hal nie nok??? cer la sikit...aku punya ari tu pun tak sempat nak cer ngan ko.....(yelah orang sibuk pegi conference...huhu...) !! ;P

    ReplyDelete
  2. Nanacd : saje je nak feel mendung pepagi nih..; )

    ReplyDelete
  3. ye ke???!!! ekekekeke... (tak pa..take ur time...ko pun tahu ko selalu ada spare telinga kat puncak alam kann...kan...kan...)

    ReplyDelete

Google