Monday, May 4, 2009

Hari Melawat cecucu..

humak aihh...da beso dah budak nih..
kemain semangat.Haziq Aiman..( tui ke?aparaaa wancu nehh..)
biase la,kalo tgk bebudak kecik ni,rase nak ku kunyah2 je.
mau lunyai..elok je la bekepok bawah tiak aku nan wangi harum ni..

'hah..suke benor ler tu ko buat cmtu ,Cu..sampai ke mlm pn larat tu'
alemekkk..smpai mlm..?
Ucu nak balik la Ziq..p kat Wan mu..huhuhuuu...
Aku kang kalo da mule leka dgn budak kecik,mau tak balik ni kang..


5 comments:

  1. pandai la dia gelak.... ni best ni main acah2 ni kan??

    ReplyDelete
  2. babe, lu da jadi nenek ke??? fulamak dasat seyyy.....tabik spring...

    ni kira sapa punya anak nie...??

    ReplyDelete
  3. tembam pp nyan wancu nyer..... larikkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. kalau nama haziq nih... masa kecik kiut... dah besar nakal...heheheheh.... ini my haziq lah kan kak yaya..hehehehe

    ReplyDelete
  5. *ayu* : kengkadang wancu yg lelebeh...

    Nanacd : aku ade 4 org cucu dah..kaklong aku 2,angah aku 2..

    Milia Amran : haipppp..!!rotan jari kang..!
    kita serupaaaaaaa...;p

    adenium : blum nmpak ketokohannye..tp kalo ngikut abangnye,naya wan nyer..brutal gilerrr..

    ReplyDelete

Google