Wednesday, May 6, 2009

Mari membakor!!


Tajuk ye ye orr je..

Cik Citi bawak blik satey dr kampung yg dibuat sndrik oleh makpaknye..

sodap..siap kuah kacang yg x sempat nk disnap..

Upacara membakornye kat umah Uda..Uda buat mee kari yg jgk

tak sompek nk amek gambor sbb aku berusaha keras mengipas satey..

naik lembik tangan ..

ni berita membanggakan nih..aku yg idupkan api..

guna tenaga dalaman..fuhh..fuhh...minah haba gituu..

dpt ler 3 round aku membakor.pastu pandai2 la korang plak amek turn kan..?

dah tu aku ngipas,sampai tangan tak rase ape..kebas..lelah tangan aku.

tp best arr...enjoy..nak lelebih x leh..da konyang makan asap.

bau badan da bau tempat bakor sampah.bau asap jek..

tp tu la menunjukkan yg kita buat kerojerrr...; p


Ehhh..sape2 nk buat bbq meh la pangei akak idupkan api..

( astaghfirullahh...hampir2 terbongkak disitu.. )

4 comments:

  1. minah haba yang tak tahan tuu!!!!
    fuh fuh fuh!

    ReplyDelete
  2. expert membako ni...

    waahh kalo aku la...sepuluh kali kipas...dah letih...

    baguslaaaa yaya

    ReplyDelete
  3. ish ish.. makan..makan..makan.. kelaparan dibuatnya.. huhu

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger