Friday, May 29, 2009

Memanik..

Baju ni dari minggu lepas lagik da dpt...
tp sbb aku bz dgn mcm2 hal,bru mlm td dpt buat..
Pasni ade 2 lai lagik dr Kaklong tuanpunye bju ni..
Mekaseh ler sebab pecaya dgn tangan sy yg da lame
x bebedung ni..
Sy akan berusaha lebih keras dan membuat yg terbaik..

( dapat award ke apo?orang soh jait manik je la dol..!!)



Part ujung tangan je ni...blm siap..bru buat basic nye dulu..



update bju ni,InsyaAllah,minggu depan..tu pun kalo aku
tak ilang ingatan..
@ aku letak sabsabsui sekali dgn bju yg 2 lai lagik..
up..up....on the waY!!!!!

5 comments:

  1. kagum la haya dengan kepandaian menjahit manik yg ada pada haya.. sebabnyer bukan semua orang ada bakat.. naja mmg suka tgk corak2.. tp kalo nak menjaitnyer.... aduiiii tgk manik pun dah migrain.. belum lg menjait. isk isk isk

    ReplyDelete
  2. kak...ni nnt leh sponsor hantaran saye ni...deal ke kak??
    hahaha

    ReplyDelete
  3. naja : alaaa...saje2 je menjait..sbb minat..
    kalo nk kate santek tu x la..biase je..

    bojeng : ape yg nak dimanikkan tu Jeng oiii...;p

    ReplyDelete
  4. adoii... tgk manik nih... baru teringat...ada baju 3 pasang tak tempah lagik.... emmm.. nak tempah manik kak akak.. nih... hish sompek ke untuk raya erk..heheehhe

    ReplyDelete
  5. adenium : sompek kot...bg la awal2 ckit...

    ReplyDelete

Google