Tuesday, May 5, 2009

tumbuk sambal belacan bleh?

rata2 ank2 sedara,cucu sedara aku ade lesung pipit.
yg ni je aku tingat nk snap gmbornye.tu pun sebab
dedua org ni asik ralit nunjuk ko nyer x dlm,aku nyer dlm..
aku ckp,aku pon ado..tp x dlm sebab Ucu da tambak dgn isi..!!!
hahahaaa...dedulu kalo time remaja blum nk membiak lemak,mmg nmpak..
sekarang ni naik kebas pipi ler jawabnye kalo nk soh dia kuor..
nampak tu nmpak..tp x clear sgt..
gigih ko nak soh amek gmbor...

nampak..?tak nampak..?
tak nmpak pon ,buat2 nmpak la yer...malu i...: )
(mata kelip2....pipi blushing..)

6 comments:

  1. Yaya.. hehhehehe. tersenyum sorang2 baca entry yaya ni sebab anak naja pun ada gak lesung batu wat tumbuk sambal belacan nih.. genetik ayah dia ;)

    ReplyDelete
  2. nampak nampak...

    ada lesung pipit ni cantik senyum...

    ReplyDelete
  3. org yg ada lesung pipit ni org yg sweet..manis je bila dipandang... ;p

    ReplyDelete
  4. uiii..nampak tu nampak... tapi statement tambak dgn isi tu sangat x leh tahan la kak.. huuhuu

    ReplyDelete
  5. nampakkkkk... tapi saja buat2 tak nampak...heheheh...
    haziq pun ada ..tapi pipi kembong sangat...sampai tak nampak..hehehehe

    ReplyDelete
  6. naja : alaa..tomeii..tomeeiii...; )

    Y u Z z 9071 : kalo orgnye cantekkk...hahahaaa..

    Me, Mrs Taj : sweetkah..?mrs.taj cde lesung batu
    pon.sweet gak..azim xde lesung batu
    pon,ensem gak..; )

    *ayu* : sblm org ckp,kita kena ckp dulu...hahhaaa
    sodar diri wokkkk...

    adenium : yg sesekali nmpak tu,yg menyerlah
    menyerlah kesomelan..tak gitu...

    ReplyDelete

Google