Monday, May 4, 2009

Knock!knock!!

Aku da putus asa nak cari Choki dah..
lagi aku cari,lagi x nmpak bayang.lagik aku sedih...
kira da 5 ari ilang.dari tingkat 1 sampai tngkt 8 aku carik..
tiap2 ari..tak mis satu ari pun.
abang aku kate aku mengong..!! cEt!!! kuang asemmm..
sib bek ko abang..,kalo dak...ambusss..ambussss!!!
mujur ler akal aku waras lagik..walau hanya kerna seekor binatang..


knockk..knockk..!!


'aik..takkan laki aku balik ot..?kate ari selasa smpai..'

ni dah kul 11 lebih ni..sape lak yg dtg..

aku pon bokak la pintu...

'aka..aka...kucen aka ats tingkt 8..'

'kucen saya?'

ya la aka...itu busar punye coklat kalerrrr...'
(idram rrrr kena btul...)

'u tau tu kucen saya?'
( byk lak soal aku kan..ingat suting pelem ke?)

'btul aka...kucen aka...'

'jap..jap...tunggu saya..'
lajuk superman aku tukor bju ..!!
ade ke aku nk naik tangga ke tingkt 8?gilo...
patah balik turun amek lift dr GFloor..
aku da gigil nih..
puas aku tanye budak tu memacam..
tp byk yg aku x paham..; p

ammah!!


umah ujung..umah kosong...aku pangei dia nyahut...kus semangat ko!
kt atas alang pintu jamban ko duduk?
dah la pulak aku jadik mekgeber p bkk pintu umah tu.
dulik aku dah..janji aku dpt Choki balik.aku yg poyo lebih neh..
ahhh.aku tak pedulik..jadik hot story pon,hot story lah!

aku panjat bowl jamban kooo...hahahaaa...
terus dia sambut tangan aku,aku cekup badan dia,lompat trus
kat bahu aku..ffuuuhhhh...legaaa...aku gigil gak..
kuat giler dia cengkam baju aku..cengkam kulit bahu aku kalu,
mmg makan penampor la kan..?sakitt tuuu....;p
trus aku pngei budak tu ikut aku balik..bagik la saguhati...
cewaahhh...sangatlah tu..!
bile aku dok ligat2 pikir,rase2nye ade org yg amek cekup..
gamaknye tak tahan mentenen tinggi,di sumbatnye kucen aku
kt umah kosong...kijammm ko.. : (

da ade kat umah aku mula ka operasi bg makan,lap2 bulu2 dia
yg da kesat tu..nk mandikan takut kena cakor lak..
tunggu ler Amir balik nnti..punye la dia ngikut je aku mane aku pegi..
trauma konon...time ko menjajap,tak ingat ko trauma ek..?
ehh.binatang je kan...jgn la emo...
tp tu ler rentetan kesah jantan sekor ni...syukur ler da balik..
kire bebaloi la mata bengkak2 pegi keje.. ; p
kantoi sudahhh...


-tammat sudahh -

3 comments:

  1. pergh!!! nasib baik jumpalah...kalau tak, ermmm tak tahulah aku nak kata apa.....

    paling2 aku jumpa ko kat tampoi jer lah...huhu

    ReplyDelete
  2. dah dah...jangan nanges nanges lagikkkk..

    ReplyDelete
  3. Nanacd : raya bawak katupat pulut dehh...

    Milia Amran : da tak nangis lagik..hihihiii...

    ReplyDelete

Google