Wednesday, June 3, 2009

Bile soh brenti,brenti la...

Tengah ralit aku buat keje,tetiba bunyik gedegang kt luor..sebagai katnam,aku kena tgk.kena tau ape kehalnye..sebab kalo siyes,balik nnti sure sangkut jem..sekali nengok,a ah laaa..ade xcident..ketapi langgor kete..perghh..jalan nk masuk oppis aku ni mmg bahaya giler..
M.D aku pn pelik cner kitorang sumer bole keje kt P.K ni...ek elehhh..keje kt mane2 pn same je.Yg penting jaga keselamatan dan berhati2 slalu..


Nmpak kete kancil kelabu tu? dialah yg 'kebal' beno dok citu..
org kalo ketapi nk lalu,apetah lagi nk masuk simpang tu,kna slow2.
tgk kiri kanan dulu..simpang masuk lagi 1 kt depan ckit tu,da bpe byk makan org.
iihhh...seriau jer..


Jem yg mmg saje diundang..ni jln utama nk ke P.K..
kalo xcident..hmmm..paham2 je la..


gambor ni aku amek melalui teropong Chief aku..hahahaaaa...
memula tu nk try jer..sekali tu,eh! clear la pulak..trus je snap..


udoh ler tepe'eng tayar depan..ihh..ihhh...
pastu nk gaduh dgn jaga gate ketapi tu..
huk alohh...sian la pcik jaga tu..


yg bju cekelet tu drebar kete..yg bju putih tu tukang hunggah2..
dia lak yg kecoh..mau x kecoh,bengkek ar dia,kete dia blkg kancil tu..
udah dia plak x dpt masuk simpang tu...x pasal2 la..hahahaaa...

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger