Monday, June 29, 2009

Mac N Cis goreng..?

Ari sabtu tu ari,aku g Pasar Besar Meru..saje menggedikkan diri dgn Uda.
Kawan dia kate tudung kt ctu murah2.aku kalo dgr tudung murah2 ni,mcm ade magnet la pulok dok tarik2 aku g tgk..tp tengok je la yg lebih,kalo bekenan bru bli.tgk material gak.kalo mahal pn tapi x nmpak mcm mahal,toksah bli..tu motip nyer..;
frankly speaking,aku x bli tudung memahal la..cukup sekadar sesuwei dgn baju,udoh..time2 raya je cri mahal ckit ( ckit jok )..tu pun selalunye ade je yg x kena..tudung lembik la,ape la..
tp kena redho..x usah nk membazir2 sgt..coz duit bkn senang nak carik.nak ngabiskan mmg sangat la mudah.aku prefer belanja duit utk makan2..kerana makan2 tu nikmat sih!
tp jgn over makan..(walau size mcm da telebih makan..)
Tu ikut bajet la..ade lebih,bole ler bli ape yg buat ailio aku menjejeh..
Tp menda satu ni,mmg aku tingin nk mkn..makaroni n cis..
Tp disebabkan kt guma xde oven,maka kekdah yg paling tepat,goreng ler.
Ado lak belen daging cincang ckit mase buat spgeti last week,yg bikin ade budak sorang tu betambah2 dan lantas muntah sebab da telebih sengkak,soaku bikin la rencahnye..
potong bwang merah n putih,tumis dgn cili..bla..bla..blaa...


bile da garing bahan2 td,baru la masukkan makaroni yg da direbus..
cam leleh lak ailio ni..aisehh...tringat2...
-
--
------
--
----
--
-
-----------
--
tadaaaaaaaaa....



alalalalaalaaaaaa....tomeinyer tenyummmmmm...
ko tau x jap lagik ko nk kena baham?
ni kes aku tepek satu,tepek satu lagi cis tetibe tingat lak ,'eh buat bibir pn ok gak ni..'
makanyerrr....; p


**Sid,sila jeles2kan diri anda...org diet mane leh mamam ni sume,tableh..tablehh..!!**

4 comments:

  1. sedapnya!!!!!!!
    lapa laaaa...
    isk kak yaya nih!!!

    ReplyDelete
  2. *ayu* : sedap blkg cite,yg pnting prut kenyang...

    ReplyDelete
  3. batal poser den kak oiii... batal... bulan poser dah doket nih.... ganti trak abis lagik... bukak poser kat umah kak yaya lah bleh.. muahahahaha...offerd diri...tunggu org offer..tak offer..hahaha

    ReplyDelete
  4. adenium : yg penting,niat tuuuu..hahahaaaa...
    bbuka derian je la...bleh? ; p

    ReplyDelete

Google