Wednesday, June 17, 2009

Gila Pen..

Ade orang suka kumpul pen..aku suka pen..tp x suka kumpul..
bole gitu..?
tp mmg ralit beno kalo dapat tgk pen..kena lak mcm2 pesen yg ade..
lagi satu aku suka kalo p mane2 kedai ke,supermarket ke,kedai
Siam ke,yang ade jual barang plastik...hahahahaaa...mcm sonok sangat
kalo dapat belek2..tah ape kepesen..
Sebab tu Amir suka nyakat kalo ade kedai2 yg jual brg plastik,saje jer
dia melintas pastu sengeh2..ces..tp aku suka tgk..beli kena yg nak pakai
je la..melampau ar kalo tiap kali pegi nk kena beli..
apa ko ingat aku ini stokis barangan plastik kah?
tp mmg aku suka...suka...sukaaaaa......

(kt umah kengkadang ado gak mangkuk2 plastik yg bile nk pakai,
tapi xdo...bole?kate pencinta barangan plastik...;p)








Motip gambor2 ni,sbb kna buat belian mengejut org2 yang
kena g seminar last week..ampeh!!
nak g seminar pun nak souvenir..sangat manjaaaaa,aciii....
benda yg ku beli,idak ku snap..lagi ampeh..
aku bli set steel termos n 2 cup..comei...murah pn murah..
RM30 je..siap beg lagik..

1 comment:

  1. steel termos tuh kale merah...bleh kan untuk saya ye.heheheh....

    ReplyDelete

Google