Thursday, June 25, 2009

kucing tidur..

Hola uolssss.....moninnnn...

Berulang lagik episod layan derian..Tetibe plak la tekak ni tingin nk mkn derian..padahal bkn x pnh bli..ngada tui..agaknye mase g Tangkak aritu,aku nmpak derian,tingin bebenor nk makan,tp diorang buat dek jer..hukhukkhukkk...sangat kesian aku mase tu.koser sgt la diorang nk layan time panas2 bute tu nk mkn derian.mau ade yg 18sx balik kang...uihhhssss...amet tamet!!!

Mase kopek smlm ade la jumpe yg single seater cmni.Org pangei 'KUCENG TIDO'..Ade ghupe kucen tido ke?





Gambor Choki setahun yg sudah...tido stended tekangkang.Cuma lately ni je da sopan sikit.
harus memberi contoh terbaik utk anak2 nye..
La ni....sikit punya panjang kaaa....

Minum susu pn Jackie bleh tido..senang kang kalo bangun terus bole mnum..ceT!!


Muka mmg stended apartment x siap nyer..tp sgt playful...ape ada pada paras rupa..huhuhuu...

5 comments:

  1. huhhh...sungguh tak tahan tgk durian... bila nak ajak gi makan duyan nih kak yaya...??? bilaaaa...??

    ReplyDelete
  2. adenium : Sid,meh ar dtg klang...kite p mkn doyan..

    ReplyDelete
  3. pic no 4 tu plg lawak..tu kucing akak ke? huhuhuh

    ReplyDelete
  4. Mrs Taj : yup...Choki..yg atas cenonit tu dia gak,mase umur 4 bln lbh..skrg ni lagi besor..da 1 thn 2 bln..yg itam2 melekit tu sume anak dia ...

    ReplyDelete
  5. yg paling tak tahan pic last tu..
    sama colour..black!

    ReplyDelete

Google