Monday, June 29, 2009

Wedding @ Raub

Semalam 28/06/09,kami berkonvoi p Raub..Wedding invitation dari Family CikCiti.Adik dia yg kawin.Perjalanan lebih kurang 3 jam..sbb konvoi 3 bijik kete..Smpai sna ngam2 org tgh berarak.tp ado nk tgk pngantin?makan dulu!!lapor giler siouuttt...disebabkan tu ler wedd 1st kt umah dia,mcm meriah jer la lauk pauk..2 ekor kobau kono tumbang..masaknye bukan ler style org cni.rendang, nasi myk n jelantah timun je yg same,2 lauk lagi aku tatau apekenamenye.mcm msk lemak pn ado,tp pekat,satu lauk lagi mcm kicap,tp x rase kicap..sampai arini akak konpius ape kenama lauk tu..walaupun hasilnye udah akak tuai pagi td..; p
Prantin pompuannye kemain kiut..kecik molek cam CikCiti gak..,tp prantin llakinye bole tahan bosa...alhamdulillah,cukup makan ko dik..
Part yg kelako tp mood kesian,bile time pose2,cameraman soh la llaki angkat prantin,dia angkat..Sekali ko tegolek prantin pompuan tu ke bawah pelamin..bukan jatuh2 manja,mmg tegolek dok!Sib bek x ramai org mase tu,sume gelak..Sib bek la x patah riuk prantin..kalo x naya jer..Nampak artis gomok yg menyanyi tu?huhuhuuuuu...kalolah pokok bacang tu bole berkata2....towongggggggg arrrr...
Ibu Peri pn ado..tp tu ler,aku x pasti bole terbang ke x..senget semacam je sayap ibu peri..
Balik tu singgah kat Lipur Lentang mnum2 teh..disebabkan kitorang laju semacam,diorang yg begerak dulu dari umah prantin x sampai,tp kitorang yg smpai dulu..kitorang ( aku,Amir n budakskrulonggau) p la menjajap masuk ke dalam tu..wuiissshhh...cam best je la..tp air keroh ckit.lepas ujan kate ko..xpe...xpe...air terjun ku seruuuu....coming soon.....

No comments:

Post a Comment

Google