Friday, June 5, 2009

Whiskas..







Wahhh...lame beno rasenye nk dpt benda alah ni..

rasenye da lebih 2 bulan.hampir lupe gitu..

Al-kisahnye aku isi la form benda free ni kt Berita Harian..

1st 10,000 yg anto form ni,akan dpt la Pek Pembuka Selera ni..

mengkala aku ni kan pencinta kucen,so harus ler isi..; p

Bukan 1..tp 3!!alamat kena la lenlain..nama jugak..

sbb sorang bole dpt 1 jer..abeh tu,x reti2?

abeh la alamat umah kakak2 aku taram dlm form tu..hahahaa...

sangat la ketamakan disitu...alaaa..sesekali..aku bkn selalu

dpt benda free ni..

Eh..kalo 1 reganye rm1.20 tau..anak kucen aku ade 4..mane bole bli sepeket..

kureng2 kena ade 3 paket skali bg mkn dgn omakbapak eh..

tp x elok la bg selalu sbb kandungan garam dlm ni byk..

sbb tu kalo jumpe doktor hewan,depa sure nasihat bli la product lain

utk makanan harian..@ ganti2 dgn makanan yg lain..

ehhhh..mane mampu kan nk beli mahal2..sesekali bole ler..

lagipun anak kucen kalo da biase dr kecik bg mkn benda2 cmni,

alamat nasi campur ikan ke,biskut ke,haremmm dia nk pndang..

tp agknye da peel aku,x sampai ati la..mesti nk beli gak

walau dlm perjalanan ke kedai tu,sgt lah bekobor2 tekad

xmo blikan ikan ke,Whiskas ke..totap den boli..canor tu eh?

kronik sungguh la jiwa sensitipku..

3 comments:

  1. aisey...lenkali leh guna alamat mummy sama...walau mummy bukan ada kucing..keh keh

    ReplyDelete
  2. MummyMyra : kalo alamat umah muumy,nnti mummy bg kucen yg mkn nasi dgn ikan sekor tu ari...; p

    ReplyDelete
  3. weh ehehe..kalau alamat umah mummy...nanti mummy bg la kat haya ekeekke...

    ReplyDelete

Google