Thursday, March 19, 2009

Akibat banyak gaul...


Tajuk xde kena mengena dgn gmbor..
Aku sangat ceria la pepagi semalam...coz ari pn redup cikit...


Tetapiiiii...bile petang angit sungguh ler...
kontena jahnem ni kemain laju smpai aku tak sempat
nk beralih ke lane kiri...
everybody,kalo kontena mcm gile nak potong kete ko,
ko stay je kt lane tu..bior dia potong...kang kalo dia potong,
korang plak nak beralih,
sure dgn kete2 ko dia 'potong'...
tapi kalo dia bling2 dia nyer lampu,baru beralih..
kalo kat port ni,mmg cmni la pangai depa..ade yg ok tu,ok la..
yang tak ok ni la yang bikin jalan jem dgn xcident..sgt biadap..



Akak marah ni...akak marah ni....
jaga2 cik normah....ekekekeeee....



Da nk smpai umah,ade lagik la yg tingtong dlm longkang...

Ni lah akibat kalo mementingkan diri..bawak lori macam seitonnnn....
sangat tidak beretika bwk mcm F1 kat jalan yang tgh sibuk...

nilah akibatnye kalo bile mak nasihat 'jangan bawak lowi lelaju ye nak...
bior lambat asal jiwa selamat...'


Hah kan...!!melawan...degil....
biaserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lagi tuuu....aip!!
Mulut mak ko masin la ane!!!

1 comment:

  1. men tel betullah diorg nie kan.....!! men tel, men tel......

    ReplyDelete

Google