Wednesday, March 25, 2009

Mendungggggg....

Semalam bile aku sampei jer umah,mencicit2 c B-bib
ngekor sambil mulutnye kemain mengicau..bising tul...
aku da suspek lenmacam jer dia ni..
aku jenguk2 ler punggung dia,sah la da dekat...
gigil lutut aku ni hah...mampuzzz...
mane laki aku ni...!!!
perrgghhh...nasib baik ler Amir balik on time...
mane je aku pegi dia ikut...sambil tu mulut tak
diam langsung...
Ni takleh jadi ni..cecepat aku masukkan dlm kotak
yg aku da standby sebulan lepas...amek ko..sebulan daaa...
aku pn x sure kan bile dia preggy..so taram...
beguna gak ko wahai kotak...aku masukkan B-bib dlm tu...
tebaring la dlm tu..mulut menten bising...
aku urut perut dia...terasa la dia teran...TAKUTTTT.....
kira mulut aku same bising la manggil Amir..
Sekaliiiiiii pecah airnye..mcm air ketuban kot..
pastu kuor lak mcm selaput..dlm tu la nak dia!!!
humak aiihhh....golap yo...
nyambut seruan Earth Hour gamaknye..
Aku da takbleh tgk coz pandangan mato den da tak
konsisten...tangan pun da gigil...1st experience tuuu....
takut giler...
aku contact consultant aku cner nak buat..
mane taknyer,biler B-bib tgk ado mende kt buntut,
dia pusing2 360 darjah...gilo..
da masuk yg ke3 bru aku brani la nk entertaint...
Baru ku tahu uri kucing yg kuor tu,momma nyer akan
makan hokei....gelik tak..?aku tak gelik pn...
biase jer...
masuk yg ke 5,pinggang aku da sakit..lerrrr....
da 2 jam lebih aku dok ngadap dia branak gupenye....
start kul 6 lebih,sampai pkul 10..complete 6!!
banyak giler..sampai aku tatau mo bubuh namo apo...
Tapi best la B-bib ni...sangat pandai n pembersih gitu....
pagi ni aku jenguk,da bersih dia n anak2 dia...
mo juntai ke lantai lidah ko Bib,asik menjilat dr mlm td..

Tu la kan..Kuasa Tuhan..walaupun binatang,dikurniakan
keistimewaan dari sudut yg berbeza...
cube bayangkan kalo kucin tu bole berkata2?
perrrgghhh.....riuh rendah umah aku mlm td...
da iras itu spital beso...6 ekor ko...puas ler ayo amma,ayo appa...



mane nak nmpak anakmye...dia je da kaler gitu...
time ni da kuor 2,3 ekor rasenye...

Nak amek sesatu pun tak guna..
gelap mendung sumer...sekor je yg putih itam sebijik B-bib..
2 itam ireng,lagi 3 tu mix kaler..dark..


nampak ke?tu ar anak dia...da bersih,nmpak la belang nyer...
cute la kaler nyer..mcm Choki gak tp gelap lagi..mcm atuknye...
Oh ye,aku lupe nk cakap..
Choki da dapek adik lagi...huhuhuu...
lopeh setahun mak eh branak lagi...kalo
kucen kire lambat la tu...




Cis ..!!!bapaknye bongkang!!
diwaktu2 bini memerlukan dorongan dan semangat,
dia bole selamber dek membuter...
sgt tidak bertanggungjawab...
bininye mengiau2,lagi kuat dia nyer keroh...cait!!
mabuk darah agaknye....
hahahahaaa...

1 comment:

  1. muahahhahaha... bapak nak kena hempuk tu!!... jgn lupa ek.. tatiana!!siti nurhalizah!! ziana zain!.. anuar zain!. baru canggih nama kucing lu

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger