Tuesday, March 17, 2009

Kamu?




Saya memang dan tetap sayang kat mak saya walaupun mak saya udah tiada...
Kasih saya tetap utuh walau sudah hampir 10 tahun mak saya pergi
mengadap Ilahi..
Senyum mak saya tetap saya ingat walau saya tidak melihat senyuman itu
sekian lama..
Kerana senyuman itulah satu2nya penyejuk hati paling mujarab dalam dunia ni..




Tapi...



tapi...



s a y a t a k t e r g a m a k n a k p a k a i b a j u n i . . . . .


b u k a n s a y a m a l u b i l a s a y a p a k a i . . .,


t e t a p i s a y a m a l u o r a n g a s i k p a n d a n g


s a y a . . . .


s a y a t a h u l a h s a y a c o m e l . . .h u h u h u u u. . . .








5 comments:

  1. saya pun sayang mak saya jugakkkk.....awak????

    ReplyDelete
  2. akak mmg comel!
    hadoih..pueh gelak baca entry nih... ahhaaaaa

    ReplyDelete
  3. sapa tak syg mak oit.... busuk2 pun mak kita jugak..kedekut2 pun mak kita jugak...hehehe..susah senang kita cr mak kita jugak... uwaaaaaaaaaaaa...mak...makkkkkkk

    ReplyDelete
  4. nanacd : of course sy syg mak sy..makmetua?
    sayang juga..hikhikhikk...

    ayu : meh gelak sesama..hahahahaaaa....

    milia : part kedekut tu,wa mcm penah dgr
    jer...uwaaaa.....cikgu rahimahhhhh...

    ReplyDelete
  5. weh....mak montoya tue....susah sikit nak cakap ek....cam na aa....sayanglah kot....tapi tak sesayang mak sendiriiiiiiii ......:)

    ReplyDelete

Google