Friday, March 27, 2009

Our simple dinner..

Dinner malam tadik,mkn kat kedai je..
sebab aku da penat gilak mo masak..
ni lauk stended kalo dinner..xdo nk mkn ikan beso2..
lagipun aku bedua je..
tp kalo tambah lagi 2,3 orang kena la lauk best ckt..
Alang aku kate,dia takut tecekik mkn kt gerai ni..
Sebab kedai ni tepi jln..mane tau la kot ade kete tebabas..
molot xde insuran..!!aku kate kalo nk rempuh,
duduk dlm umah pon org bleh rempuh..
tapi kalo umah aku susa ckt la nk rempuh..sbb dok tingkat 2..
kena pnjat tangga la kete tu...merapu sudah..


sambal belacan kureng la malam ni..


paprik campur sangat sdap..cukup rase n bahan..


telur bungkus Kakyaya peberet ek..
mkn tu dgn nasi putih pn da kire on..
alhamdulillah la..jnji perut berisi...
Eh...lupe nk btau,Choki ikut..hahahahaaa...
ado dlm keto..dok kt belakang.Biler kete begerak je,
dia pun mule la menyetimkan bijik mata..membute..
pastu kpala angguk2 sbb jalan tak smooth...
kelakor..( ke? )

6 comments:

Google