Tuesday, March 24, 2009

manusiakah?

...Ape perasaan mereka bile melakukan perkara sebegini..?

...Tidakkah mereka punya hati dan perasaan..?

...Mungkin mereka tidak mempunyai anak,tapi ...

Dimana naluri kemanusiaan..?

...Sedangkan binatang sayangkan anak...

Panggilan apa harus kita lontar pada manusia berhati

sebegini..?

..Mungkin ada yg pernah menonton tayangan ini...

...Tapi bagi aku yg acapkali menonton,bahang marah,

sedih,pilu masih membara...

....Kerana bagi mereka yang belum diizinkan olehNya,

mereka lebih terasa dengan kekejaman sebegini...

...Moga Yang Esa membuka hati mereka agar

tidak terus2an menjadi itam dan busuk seperti bangkai...

2 comments:

  1. ish....takut aku tengok....ini semua keje maid2 tak guna tue...terpikirlak aku roy...apa maid2 aku penah buat kat anak aku??? ngeri kalau aku imaginekan....ish...harap2 tak berlaku pada anak cucu aku......

    ReplyDelete
  2. isk..isk...Astaga...kalu wa jadik parents bebudak ni... naya maid2 ni wa blasah!!!..

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger