Friday, March 13, 2009

SR..

Aisehmen...semalam result urine tarak cantek la...
Kotor kate nurse tu..kena buat lagi..
so,dr malam td,aku rase da bpe gelen air aku minum..
nak menitik air mate aku..sedih sungguh la kna
paksa telan air kosong..bukan xleh,aku mmg la minum air
masak tp sebabkan pundi2 da rase macam nak meletup
asik telan air tu jer...mntak teh tarik gamaknye..
Pagi ni p buat lagik test..kalo tak ok gak,aku nak paksa la
sesape donate urine..bole?
Sib bek ko...test pagi ni cemerlang..
fuh!!lega...
So,bagi meraikannye,CikCiti n me pi AEON Bukit Tinggi..
Celebrate...kakakkaaaa...parah sungguh..
Tingin lak nk mkn mac n cis.. ( milia..wink..wink..)
Pastu tilik lak blog Mrs.Taj..menjadi2 la kecur ailio..ces!!Ces!!


kekopok utk layan bosan tunggu order..


Rega pepsi ni kalo bli kt luor,bole dapat 1 botol besor..Tp ape nak buat..kate nak celebrate..(alasanmu!!)Porah!


Prawn Mac N Cis ..memule sampai aku mcm heran ckit..
yang aku penah makan,bkn gini ghupenye...baunye humak aihhh...
nareleker!!


Apeke name?aku tak hengat..tp dlm ade cis..CikCiti kepingin..
Layannnn....Senin stat pose ek..?


Bergetar jiwa Dak Mayang kalo tgk ni...
sabor ek Yang..tak lame lagik bole mkn..
anggap je la yang kamu tgk ni daun2 kering yang da dikumpul..


That's it!! muak giler sehh...cukup ler takat yg mampu
masuk dlm kantung perut..


Biler perut da kenyang,mata mula sayup2..
Mula la temenung..
Aku layan susun mini packet ni...
Nak balik perut tesangat la sengkak..
alhamdulillah...

4 comments:

  1. mkn kat mkn ni?? wink2??? mato mu saket ko???

    ReplyDelete
  2. uuiii...bergelen cis tuh kak yaya oooii.....

    ReplyDelete
  3. milia : Secret Recipe AEON daa..

    ayu : raso nk tebelahak kalo tgk N3 nih...

    ReplyDelete
  4. apa kes nih kak.... nak bagik org diet terliur erk...

    ReplyDelete

Google