Wednesday, March 11, 2009

Keajaiban..

Ajaib ker?
maunyer idak...sampai nak kancing gigi aku tgk keberkesanan benda alah ni..ayat poyo..
bagus giler!!best siouttt...!!!aku suker benda ni..!!ape mendenyer..?
Roller jer...bukan roller cat yer...ni roller ade tape ..
sesuei utk pencinta2 hewan ternakan..yang berbulu kurang ajor..
Gunanye utk buang bulu2 menatang yg melekat kat bju...tu motip utama aku bli benda ni..
KREDIT 10 BINTANG utk CikMilia kita..
tak ler mahal melampau reganye...suam2 kuku jer...kadar mampu..roller siap dgn tape,RM5..
refill pn RM5 gak..tp lagik tebal dari yg da sedia ade kt roller tu..
Ape yg perlu dibuat,kite guling2 je kat bju..especially yg kaler gelap2...(akak malu ler pkai bju yg ade bulu2 kucen..)
Roll jer kt bju,gerenti bulu atau ape je yg suke melekat kt bju akan melekat kt tape tu...
kagum sungguh pes time guna..bile agk2 da penuh,bole koyak jer tape tu,dan mula dgn yg baru..
Kengkadang bile tangan ngenyam2,kat lantai bagai aku roll kan..mcm sonok lak tgk ade benda melekat kt roll tu..giloz..
O yaa...jual kat HENODE ( tui ke spelling?belasah...)
biase kt Giant ade jual..kedai2 yg kat luor tu...kat kdai RM2 pn ado..kat Tesco pn ado...
Berbaloi sungguh ler kalo ade benda ni kat umah...

3 comments:

  1. wah menarik! nak bli gak la. t try cari kat henode. kt blk ni byk rambut gugur. kalau ade bende ni mesti best. xyah gune penyapu yg besar gedabak tu..hehe

    ReplyDelete
  2. ala kak.
    sesekali tukar fesyen ape slhnye.
    org sb0k pkai baju bulu bear, bulu rimau.
    Akk try la pkai bulu kucin plak.
    kekkeke!

    ReplyDelete
  3. swEet zirCon : bli ler...kalo perlu,roll terus
    kat kepala...jangan kate
    penyapu,sikat pn xyah beli..
    hahahaaaa...hacum!!
    Wawa_Nadwa : bole ke Wa? cuber try dulu...
    hikhikhikk...

    ReplyDelete

Google