Thursday, March 5, 2009

Rezki itu datang tanpa di duga...: )


Harus ler muke memula sengih semacam bile aku dtg..kna lak Amir pun ado..
suker benor ler dpt geng..walau pun dia yg jd mangsa buli..redho..janji bole memain..

Sekali aku angkat sore,trus melalak!!
tak pasti ler pasal ape..tp mmg kena marah..sedih giler kalo kena marah..
mcm maknye dolu2..gembeng..
*ko sedang membace ke,dik?*


datang pun da pkul 10..tetap kna mkn...
perut aku da sengkak..sblm dtg aku da msk n mkn skali..
'Cu,Along ade buat asam pedas ikan caru..mkn nak..?'
takmo la Long...kinyang giler ni..'
'ko nk kopi,Cu?'
'tanak ar Long..'
'nescafe?'
'tamo ah..kang tableh tido..'
'Along buatkan Amir je la..'
'sukati ler Long..'
kopi mnuman tenaga kt umah ni..kalo xde,samada ko tesilap umah atau
tuan tanah xde kat umah...WAJIB ADO!!

tak tahu ler aku,mane g nyer makanan tu sumer...tak gak beso2..
tinggi menten..tp ade chubby ckit la kalo nak dibandingkan dgn dulu..
chubby kah?aku ajo yg tau...ikikikiii...( mood gatalkah itu..?)
tujuan utama,nak amek bju nih!!!lagi 2 lai nak jait manik...
alhamdulillah..ado gak masyuk2 buat lapik2 poket tgh2 bln nnti...
akan ku hapdet gmbor maniknye...

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger